گام های مذاکره برای همه

کتاب گام های مذاکره برای همه

چگونه سررشته‌ی زندگی و احساسات خود را در دست بگیرید، انسانی کاملاً مثبت‌گرا شوید، اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببرید، اهداف 
خود را تعیین کنید و تحقق ببخشید، تمرکز و دقت داشته باشید، با دیگران به‌خوبی ارتباط برقرار کنید و به بیش از آنچه در تصور شما می‌گنجد دست یابید.چگونه تکنیک های مذاکره را یاد بگیرید ؟
 چگونه اندیشه‌ی برتر داشته باشید، برتر عمل کنید، فروش خود را بالا ببرید و از روش‌های برتر رقابت برای رسیدن به نتایج ممتاز در یک محیط کاری چندبُعدی و همیشه در حال تغییر بهره بگیرید.
 چگونه سازمان‌یافته شوید، اولویت‌های مشخص داشته باشید، بر وظایف کلیدی متمرکز شوید، از طفره‌رفتن و به‌تعویق‌افکندن کارها دوری کنید، با یک طرز فکر مشخص بر مهم‌ترین کارهایتان تمرکز کنید، و ظرف تنها یک روز بیشتر از آنچه دیگران طی یک هفته انجام دهند به انجام برسانید.
شما می‌توانید راهکارها و روش‌های موفق‌ترین افراد را در تمامی عرصه‌ها فرا بگیرید. کتاب گام های مذاکره برای همه به  صورت عملی به شما تمامی این نکات را یاد خواهد داد .

افراد زیادی هستند که توانایی بسیار بالایی دارند ولی نمی توانند علم خود را به دیگران معرفی کنند و از علم خود پول بسازند . فقط به خاطر اینکه  اصول مذاکرات درستی ندارند !!!

مخاطبان : مدیران شرکت ها ، مدیران سازمان های دولتی ، کارمندان ، دانشجویان و تمامی افرادی که می خواهند نحوه بیان مطالب آنها قوی شود .
افراد زیادی هستند که توانایی بالایی دارند ف در جلسات حرفهای زیادی برای گفتن دارند ، اما از بیان آنها عاجزند .
معمولاً این افراد یا اعتماد به نفس کمی دارند یا اینکه ترس از بیان دارند و یا در نحوه بیان مطالب قدرت کافی را ندارند و حرف های آنها کمتر دیده می شود .
اگر به دنبال اثر بخشی در دیگران هستید ، این کتاب دقیقا برای شما طراحی شده است .
در گذشته من هم یک کارمند بودم ، همیشه در جلسات کاری با وجود اینکه توانمندی ام نسب به دیگران بیشتر بود ، نمی توانستم  مطالب خودم را خوب ارائه بدم بدم ، به خاطر همین حرفهای من نادیده گرفته می شد ، خیلی بد ارائه میدادم و محکم صحبت نمی کردم ، با اعتماد به نفس نبودم و همیشه می ترسیدم نکنه حرف هام درست نبوده باشه ، اما یک روز تصمیم جدی گرفتم ، تصمیم گرفتم با تقویت خودم در نحوه ارائه مطالب خودم رو رشد بدم  و بعد از خواندن چندین کتاب و مقاله در کمتر از ۲۲ ماه تونستم این مشکل را حل کنم .
موفقیت در کسب‌وکار و نیز در زندگی، به توانایی شما برای مذاکره بر سر منافع‌تان در موقعیت‌های مختلف بستگی دارد.  اصول مذاکره مهارتی ضروری و مهم است که بر هر آن‌چه می‌گویید و انجام می‌دهید و نیز تمامی تعاملات  شما، خواه در زندگی شخصی و خواه در زندگی شغلی تاثیر می‌گذارد. اگر نتوانید برای رسیدن به منافع خود مذاکره کنید، بی‌شک مغلوب آنانی می‌شوید که مذاکره‌کنندگان بهتری نسبت به شما هستند. با انجام موفق مذاکرات، می‌توانید به درآمد بیشتر یا فرصت‌های بهتری دست یابید. به شرط اینکه اصول مذاکرات را به خوبی بدانید .
زندگی را می‌توان همچون جلسه طولانی و گسترده مذاکره دانست که از آغاز تا پایان حیات ما را در بر می‌گیرد. مذاکره هرگز متوقف نمی‌شود. مذاکره در تمامی جنبه‌های زندگی انسان حضور دارد و جزیی مهم در زندگی و ارتباط ما با دیگران است. مذاکره راهی است که با آن، افراد با ارزش‌ها و منافع متفاوت به راه‌هایی سازنده برای زندگی و کار در کنار یکدیگر دست می‌یابند. همه ما برای موفقیت در تعاملات خود با دیگران، نیاز به مهارتِ انجام مذاکره داریم.
از آغاز تمدن بشری تاکنون، مذاکره نیز همواره حضور داشته، زیرا انسان همیشه می‌خواسته موقعیت فعلی خود را در زندگی بهبود بخشد. هر انسانی می‌خواهد بیشتر و بیشتر به چیزهای خوبی مانند شادی، ثروت، جایگاه والا، عشق، امنیت، ‌شان اجتماعی، قدر و منزلت و نیز موفقیت دست یابد. همچنین انسان‌ها می‌خواهند هر چه سریع‌تر و راحت‌تر به اهداف خود دست یابند و کمترین هزینه و زمان را برای دستیابی به آن صرف کنند. هر یک از ما در بسیاری از موقعیت‌ها به نوعی بر سر دستیابی به اهداف و نتایجی خاص با دیگران رقابت می‌کنیم.
محمد حسین اکبر زاده


مولف کتاب گام های مذاکره برای همه  چه کسی می باشد :


  • دکتری مدیریت بازرگانی
  • دکتری مدیریت کارآفرینی
  • دکتری مدیریت استراتژی
  • دانشجوی مقطع DBA در فرانسه
  • مدرک لیسانس مهندسی مکانیک
  • محمدحسین اکبرزاده سعیدی متولد ۲۰/۰۴/۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. تحصیلات ابتدایی دبستان قدس و راهنمایی در علامه مجلسی (هدف سابق)  طی نموده اند و دوران دبیرستان را در رشته ریاضی فیزیک مدرسه جماران تحصیل نموده اند . مدرک لیسانس مهندسی مکانیک (سیالات) را از دانشگاه آزاد اسا در زمینه مدیریت بازرگانی در دانشگاهها و موسسات ومدارس بیزینس داخل و خارج تا درجه دکتری طی نموده اند
    در حال حاضر نیز علاوه بر مدرک دکتری مدیریت بازرگانی و در DBA مدیریت استراتژی و کارآفرینی در حال تحصیل مقطع DBA در TBS و ماهان و IPAGفرانسه می باشد . ایشان در کنار نوشتن کتاب و مقالات کارآفرین بوده و در زمینه های پزشکی و بازرگانی فعالیت دارند

Comments

Popular posts from this blog

ویدیو معرفی کتاب گام های مذاکره برای همه

چرا شرکت‌های ژاپنی طولانی‌ترین عمرها را دارند؟

تکنیک های مذاکره ( ۳ اصل P )